Polityka zwrotów

This is a sample page.

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.

Kontakt

Telefon: 501 269 969

E-mail: kontakt@zielonybiznes.pl

NIP: 865206066

Bądź z nami na
bieżąco!

Masz pytanie?

Napisz do nas online

Zapisałeś się na listę zainteresowanych

Sprawdź swoją skrzynkę e-mail. Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z ofertą przedsprzedaży szkolenia oraz specjalnymi bonusami :). Nie widzisz wiadomości? Zobacz folder spam, wiadomość mogła tam przypadkowo wylądować.

Co z nami osiągniesz?

Dla kogo tu jesteśmy – skoro tu trafiłeś to prawdopodobnie dla Ciebie 😊, a dokładniej projekt kierujemy dla wszystkich osób z branży ogrodniczej i pokrewnych

Co oferujemy – szkolenia online ale nie tylko, stawiamy także na rozwój osobisty! 

Co chcemy stworzyć – super społeczność dążącą do upragnionych celów zawodowych ale wierzymy że jest to dobry punkt wyjścia aby realizować też inne cele w tym marzenia!

Jak to widzimy – my dajemy z siebie wszystko ale liczymy także na Twój udział, jak to mówią w kupie siła. Zbudujmy coś wspaniałego – WSPÓLNIE

Czego oczekujemy – otwartej głowy i trochę zaangażowania na początek, później powinno być już z górki. Nie jesteś przekonany?  Mimo to namawiamy do spróbowania. Spróbować nie zaszkodzi a kto wie co z tego wyjdzie 😊

W co wierzymy – w rozwój szeroko pojęty, że dążenie do celu ma sens i daje pożądane efekty, w moc dobrych relacji i w Ciebie tak samo mocno jak w siebie 😊

Wkrótce dostępne...

Sebastian

  • Instaluje systemy nawadniania od 2007 roku
  • Od 2015 roku prowadzi szkolenia praktyczne oraz zajmuję się pomocą techniczną dla firm ogrodniczych.
  • Ponad 200 różnego rodzaju realizacji nawadniania w tym nadzory techniczne na zlecenie zewnętrznych firm
  • Od kilku lat specjalizuje się w serwisowaniu i przebudowie istniejących systemów nawadniania.
  • Zawsze miły i uśmiechnięty, nie odmówi pomocy w każdym temacie.
  • Właściciel hurtowni nawadniania Blue Garden

Natalia

  • Projektant nawadniania od 2014 roku
  • Ponad 100 projektów systemów nawadniania w tym bardzo małe i bardzo duże
  • Przeprowadzone 24 szkolenia stacjonarne z projektowania nawadniania
  • Od początków kariery zawodowej ciągle się rozwija podnosząc swoje kwalifikacje
  • Lubi zadowolonego klienta i profesjonalne podejście do  projektowania
  • Autorka bloga Zielone Nawodnione